Velika novost za 2019. je vijest da Peugeot vraća u prodaju svoje dvotaktne modele koje je izbacio iz ponude ranijih godina radi neusklađivanja s Euro IV normom. Ali baš su oni falili na našem tržištu, a njeni najveći kupci su tvrtke koje se bave iznajmljivanjem skutera. Prošle godine te su tvrtke pokupovale sve Kymcove dvotaktne modele sa zalihe s normama Euro 3, jer su se onda još mogle prodavati a jedino su ih oni imali, a kojih ove godine neće više imati. Na kraju ove sezone došli su Piaggio modeli koji su uspjeli zadovoljiti Euro 4 norme, a od sljedeće godina na tržište dolaze čak 5 modela francuske marke Peugeot s modernim dvotaktnim agregatima i elektronskim ubrizgavanjem goriva.
To su klasični Kisbee 50 2T i Streetzone 50 2T 10’’ i 12””, sportski Speedfight 4, retro skuter Django 50 2T i maxi skuter Citystar 50 2T. Peugeot je prošle godine s elektronskim ubrizgavanjem opskrbio većinu svojih četverotaktnih pedesetica (osim Speedfighta i Tweeta), a sada su na red došli dvotaktni agregati. Peugeot navodi da su prednosti ubrizgavanja u odnosu na njihove dosadašnje rasplinjače brojne počevši od automatskog čoka, stabilnijeg rada, manje dima te manje potrošnje ulja za čak 50%.